Актуальні гарячі лінії для звернень громадян
У зв’язку із зміною з 9 березня оператора, що обслуговує електронний квиток в м. Житомирі, гарячі лінії (093) 503 21 26 та (067) 503 21 26 працюватимуть з питань якості пасажирських перевезень у міському громадському транспорті. Приймаємо дзвінки з понеділка по п’ятницю 09:00 – 17:00, повідомляє КП "Житомиртранспорт".
Для звернень з питань роботи транспортних, банківських, карток житомирянина, роботи валідаторів працює нова гаряча лінія (073) 063 11 00. Також, можна звернутися безпосередньо на офіс оператора за адресою Театральна, 13.
Гаряча лінія (073) 333 15 80 з питань роботи транспортних та банківських карток у вайбер та телеграм припиняє роботу. Просимо надалі звертатися до нового оператора електронного квитка ТОВ “Сіті Кард” за номером (073) 063 11 00 (наявний вайбер та телеграм).
Зауважимо, прийом громадян з будь-яких питань за адресою вул. Гагаріна, 24 (офіс КП “Житомиртранспорт” Житомирської міської ради) припинено.
Нагадаємо, знайти актуальні номери гарячих ліній можна у розділі "Гарячі лінії з транспортних питань у Житомирі".
Схожі матеріали:
Житомир |
Погода на 10 днів від sinoptik.ua
Опитування Всі голосування
Яким методом сплачуєте проїзд/будете сплачувати за відсутності готівкового розрахунку?