У Житомирі діють наступні гарячі лінії з питань роботи міського транспорту:(067) 503-21-26 (пн-пт, 09:00 – 17:00) – гаряча лінія з питань якості пасажирських перевезень у міському громадському транспорті; (093) 503-21-26 (пн-пт, 09:00 – 17:00) – гаряча лінія з питань якості пасажирських перевезень у міському громадському транспорті; (073) 063-11-00 (пн-пт, 08:00 - 20:00) – гаряча лінія оператора системи оплати проїзду ТОВ "Сіті Кард" стосовно питань роботи електронного квитка, банківських карток та картки житомирянина; 1580, (0412) 481-481 (цілодобово) – міська гаряча лінія. Диспетчери КП “Міський інформаційний центр” Житомирської міської ради оперативно надають заявникам необхідну інформацію. У разі потреби контролю за виконанням, звернення реєструються та передаються на опрацювання до виконавчих органів, комунальних підприємств Житомирської міської ради, до сфери відповідальності яких належить те чи інше питання; (0412) 470709 - управління транспорту та зв'язку м. Житомира. Відповідає за організацію перевезень на міських маршрутах. За організацію пасажирських перевезень на внутрішньообласних автобусних маршрутах відповідає Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації. Це зазвичай трицифрові маршрути. (0412) 404721 - відділ транспорту та зв’язку Житомирської ОДА; (0412) 404725 - відділ транспорту та зв’язку Житомирської ОДА; Адміністрація сайту не несе відповідальності за розгляд звернень, роботу гарячих ліній. |
Гарячі лінії з транспортних питань у Житомирі
Житомир |
Погода на 10 днів від sinoptik.ua
Опитування Всі голосування
Яким методом сплачуєте проїзд/будете сплачувати за відсутності готівкового розрахунку?