Громадський транспорт Житомира » Новини » Житомирянка нарікає на роботу контролерів: у чому суть конфлікту?

Житомирянка нарікає на роботу контролерів: у чому суть конфлікту?


Нещодавно житомирянка Олена Рябчинська сіла у міський громадський транспорт, аби доїхати до роботи, а стала учасницею конфлікту з контролером, повідомляє СК1.

"Я зайшла, оплатила проїзд — валідатор спрацював, показав оплату. Але буквально перед моєю зупинкою підійшов контролер. Я знову приклала телефон із карткою до валідатора — а той вже нічого не показав", — розповідає пасажирка Олена Рябчинська.

За словами Олени вона намагалася пояснити контролеру, що це технічна помилка і насправді вона оплатила проїзд, показувала списання у банківському застосунку. Однак результату це не дало.

"Я показала контролеру телефон і сказала: ось, 8:43 — оплата через CityCard, 10 гривень, подивіться. Ну, якби після цього він сказав “добре, можете виходити” — було б нормально. Але мене не випустили. Люди почали втручатися, казали, що бачили, як я платила. Почався крик", — згадує житомирянка.

Олена проїхала дві зайвих зупинки, оскільки контролер не випускав її з транспорту і вимагав сплатити штраф.

"Мене обурила загалом поведінка контролера. Він звертався на “ти”, розмовляв погрозливо. Літня жінка, яка сказала, що бачила, як я платила, отримала від нього у відповідь: 'Що ти там бачила, закрий рота'", — обурюється пасажирка.

За кілька днів після інциденту Олена потрапила на прийом до начальника служби контролю КП «Житомиртранспорт». Однак житомирянка стверджує, що провини контролера той не визнав.

"Мене вразило, що на питання, чому контролер був без жилета і жетона, мені відповіли: бо інший контролер був у жилеті. Ми разом дивились запис із бодікамери — я попросила зупинити відео й показала, що чітко видно, як я демонструю підтвердження оплати з часом. Але мені сказали, що я “не так показала”", — розповідає Олена.

Аби почути офіційну позицію комунального підприємства та дізнатись як вони відреагували на цю ситуацію, редакція телеканалу СК1 зателефонувала на гарячу лінію КП «Житомиртранспорт». Начальник служби контролю відмовився від коментаря у будь-якому форматі, а також зазначив, що вини контролера у цій ситуації немає. Тим часом Олена написала скаргу.

"Уся розмова з керівництвом звелась до того, що я винна. Я не почула ні бажання розібратися, ні якихось висновків", — каже житомирянка.

Отож, чи розбиратиметься КП «Житомиртранспорт» у ситуації та чи проведуть профілактичну бесіду з контролером наразі невідомо.


Учора, 19:55
Переглядів: 62
  Є помилка?  
  • Не Подобається
  • 0
  • Подобається
Слідкуйте за новинами транспорту Житомира в Telegram

Про нас

Графіки руху транспорту Житомира, новини транспорту, оперативна інформація про зміни у русі, відеосюжети та ін. Сайт НЕ є офіційним ресурсом, а лише агрегує актуальну та перевірену інформацію про роботу транспорту регіону.

Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на traffic.zt.ua.