Хто обслуговуватиме міські автобусні маршрути: підсумки конкурсів перевізників
Матеріал підготовлено за сприяння спільноти "Тут є місто.".
Ось і пройшли конкурси на перевізників. Можна підвести деякі підсумки.
Про те, хто які маршрути взяв можна детальніше прочитати в новинах, а тут ми обговоримо деякі цікаві нюанси.
Розділимо їх наступним чином:
КП "ЖТТУ"
Як і очікувалося, наш комунальний перевізник переміг в 1-лоті та тепер буде обслуговувати маршрути №1, №23 та №44. На інші лоти ТТУ не подавалося взагалі, хоча наявний парк в 32 автобуси дозволяв це зробити.
На жаль, маршрут №33, який довгий час обслуговувало наше КП, тепер буде обслуговуватися іншим перевізником. ЖТТУ не подавало заявки на обслуговування цього маршруту.
❓ Чому ТТУ більше не подавало заявки на інші маршрути та чому не змогло податися на 33-й? Основною причиною називають відсутність водіїв на КП та "намьок" зі сторони деяких чиновників міської ради навіть не намагатися ТТУ подавати заявку на такі прибуткові міські маршрути як №10, №19, №58 та інші. Чому? Бо "ніззя".
Тобто, коли будете чути в черговий раз від міських чиновників про підтримку комунального перевізника та боротьби з його збитковістю — згадайте ці слова.
ТОВ "Сав-Транс" (ПП "Шеріфф" та ФОП Савіцький А.А.)
Аркадій Альфредович, як і очікувалося, зайняв більшість прибуткових міських автобусних маршрутів: 4, 10, 19, 58 і т.п. Також до нього повернулися назад такі маршрути як №8 та №18 (подивимося як надовго).
В цьому плані це взагалі нікого не здивувало. Аркадій Альфредович молодець, за останній рік придбав більше 20 великих автобуси з Європи та гарно підготувався до конкурсів.
З цікавого, в заявках його компаній, серед рухомого складу не було помічено ні єдиної "Рути". Так що сподіваємося бачити все менше цих "барабуйок" на вулицях нашого міста.
А ще, на деякі з маршрутів він подав крім міських автобусів ще і... туристичні... Так-так. Саме туристичні, або міжміські автобуси. Наприклад:
→ Scania OmniExpress 340. Держ.номери: "АМ 1942 АА", "АМ 1943 АА" та "АМ 1945 АА";
→ Scania K400/Scania Vest Contrast, Держ.номер: "АМ 1973 АА";
→ Volvo 8900LE. Держ.номери: "АМ 0114 AF", "АМ 0115 AF", "АМ 0116 AF" та "АМ 0150 AF";
→ Carrus 9700S. Держ.номер: "АМ 0118 AF".
Scania OmniExpress 340. Держ.номери: "АМ 1942 АА" та "АМ 1945 АА"
Scania K400/Scania Vest Contrast, Держ.номер: "АМ 1973 АА"
Volvo 8900LE. Держ.номер: "АМ 0114 AF", "АМ 0115 AF", "АМ 0116 AF" та "АМ 0150 AF"
Carrus 9700S. Держ.номер: "АМ 0118 AF"
Автобуси подані на деякі маршрути
Як ці автобуси будуть їздити на міських маршрутах та чи взагалі законно це? Я не знаю.
ФОП Белявський та ПП "Іваницька Т.В."
Тут на жаль особливо без змін. На 14-му та 26-му так і лишаться їздити "барабуйки", які розвалюються на ходу. Так, лише протягом наступного року. Бо у перевізника є зобов'язання "покращити рухомий склад", але поживем-побачим.
Пані член виконкому не перемога в жодному лоті, хоча і придбала 4 вживаних автобуси Атаман з низькопідлоговою вставкою.
Виною тому стала неповна інформація з баз МВС та УкрТрансБезпеки, в якій немає даних щодо низькопідлоговості цих автобусів.
От тобто по-факту автобус має місце людини на кріслі колісному та екологічний стандарт Євро-5, але в базі це не відображено, тому в конкурсі і не враховується.
На скільки це законно та хто в цьому винен? Я не знаю.
Інші претенденти
Серед інших учасників конкурсу був 1 перевізник з Луцька — компанія ТОВ "Бест ленад груп"/BLG та 3 перевізники з Києва: "Авен-Єзер", "Яврославь-авто" та "Універсал-транс".
Київські перевізники
У BLG в наявності є автобуси VDL Berkhof Ambassador 200 та VDL Citea та газові MAN A21 Lion's City. А у київських перевізників — Атамани/Богдани А092 (щось по типу того, що їздить зараз на 25, 19А, 30).
Луцького перевізника просто не допустили до конкурсу по причині відсутності необхідних документів, а київські — програли по балам ТОВ "Сав-Транс".
Автобуси луцького перевізника BLG, якого не допустили на конкурс
Підсумовуючи
Конкурс пройшов доволі очікувано. ТТУ як завжди в прольоті і ви всі знайте кому за це можна завдячувати. Аркадій Альфредович молодець, але знову трохи не чесно веде гру.
Відкритими питаннями лишаються підписання нових договорів та їх умови: чи зникне все ж таки готівка з салону транспорту, чи приберуть приватні перевізники свої сторонні термінали для безготівкового розрахунку, як та за якими схемами будуть їздити маршрути та коли всі ці зміни вступлять в силу.
За матеріалами: "Тут є місто"