Приватні перевізники поступово оновлюють рухомий склад на маршрутах
Учора, 18:57. Разместил: Admin
У цій статті ми розглянемо не великих перевізників, таких як ТОВ «Сав-Транс» або ПП «Шеріфф», а менші компанії, що обслуговують лише один маршрут. Зокрема, мова йтиме про перевізника ФОП «Белявський В.В.», який обслуговує маршрут №26 (Богунія – М’ясокомбінат).
Через значну кількість застарілого рухомого складу на цьому маршруті договір на його обслуговування має тимчасовий характер і продовжується щороку лише на один рік.
У жовтні 2024 року на маршруті з’явився новий автобус Богдан А20110, придбаний в Одесі. Цей автобус 2012 року випуску став першим придбаним на маршрут за останні 4 роки.
Богдан А20110 — міський автобус малого класу, вироблений в Україні на заводі «Богдан» у Луцьку. Він має довжину 7,64 м, розрахований на 43 пасажири (18 сидячих місць), і оснащений японським двигуном Isuzu, що відповідає екологічним стандартам Євро-3 або Євро-4. Модель популярна завдяки компактності, економічності та маневреності, що робить її зручною для маршрутів з невеликим пасажиропотоком і вузькими вулицями.
На маршруті №26, що з’єднує Богунію і М’ясокомбінат, щодня курсує 7-8 автобусів малої місткості. Найновіші — два БАЗ-А079 «Еталон» 2017 року випуску. Найстаріші — БАЗ-А079.14 «Пролісок» 2008 року випуску, ЗАЗ I-VAN A07A1 2008 року випуску, ЗАЗ I-VAN A07A-30 2008 року випуску.
Серед іншого рухомого складу на маршруті є й автобуси «Рута» 2011–2012 років випуску. Загалом середній вік автобусів становить 12,5 років.
БАЗ-А079 "Еталон"
БАЗ-А079.14 "Пролісок"
ЗАЗ I-VAN A07A1
Один з автобусів "Рута", що працює на 26 маршруті
Не зважаючи на важку ситуацію, приватні перевізники поступово оновлюють рухомий склад на маршрутах. Сподіваємось, що на цьому вони не зупиняться і продовжать інвестувати в оновлення транспорту, що дозволить забезпечити вищий рівень комфорту та безпеки для пасажирів.
Вернуться назад