"Напливи" на дорогах у Житомирі: водії й пішоходи скаржаться, комунальники пояснюють причину
Учора, 23:57. Разместил: Admin
У Житомирі на проїзній частині дороги по вулиці Київська та на майдані Перемоги на асфальтовому покритті утворилися хвилеподібні "напливи". За словами водійки тролейбуса Ольги, це неабияк ускладнило під'їзд громадського транспорту до зупинок для пасажирів.
Водійка тролейбуса Ольга розповіла, що деформація асфальту найбільше зачепила проїзну частину дороги біля бордюрів тротуарів.
"Дуже важко під’їхати до бордюру тротуару для того, аби можна було висадити та посадити пасажирів", — сказала водійка тролейбуса Ольга.
Місцевий житель Олексій розповів, що нарікання на такі нерівності на дорозі він чув не тільки від водіїв громадського транспорту, а й від пішоходів.
"Мені особисто це незручно. І, думаю, небезпечно також. Адже, рухаючись цією ділянкою дороги, можна поламати собі ноги. Тролейбус чи маршрутка через ці нерівності не можуть під’їхати близько до тротуару. Мені ще більш-менш нормально. А як бути, наприклад, мамам із дитячими візочками чи людям на кріслах колісних?", — висловив свою думку місцевий житель Олексій.
Місцева жителька Ірина також сказала, що їй незручно користуватися громадським транспортом у місцях, де нерівна поверхня дороги, адже громадський транспорт зупиняється на певній відстані від тротуару. Особливо, каже, складно незрячим містянам та людям похилого віку.
За словами житомирянки Алли, їй особисто складно підходити до дверей громадського транспортного і підніматися до салону.
"Добре тим, хто молодший. А якщо пасажирами громадського транспорту є такі люди, як я, у віці, — то це ж проблема зайти і спуститися. Треба дуже акуратно це робити. А що буде взимку, коли тут ще снігу накидає. Тоді водії взагалі будуть зупинятися за кілометр до зупинки, і доведеться по цим кучугурам пробиватися", — сказала Алла.
Водій автомобіля Ігор розповів, що такі ж нерівності є і на майдані Перемоги, що, з його слів, створює передумови для небезпечного руху на дорозі для автомобілістів.
"Їдеш, машину починає качати. Перенаправляєш її з однієї смуги на іншу. Це може призвести до аварійної ситуації", — сказав водій Ігор.
Водій автомобіля Андрій розповів, що такі хвилясті нерівності на дорозі згубно впливають не тільки на безпеку, а й на швидкість руху, а також можуть призвести до несправності ходової частина авто.
За словами водійки Ірини, під час руху автомобілем на дорогах міста вона не звертає увагу на хвилястість проїзної частини.
"У нас у місті, в принципі, погана якість доріг. Тому саме такі нерівності мені особисто не заважають. Мені все одно: горби там чи вибоїни. Я якось на це не звертаю уваги. Загалом для мене це не відіграє жодної ролі", — сказала Ірина.
Як позбутися хвилеподібної деформації асфальту на дорогах, і що робити аби її не було, Суспільному розповів виконувач обов’язків директора комунального підприємства "Управління автомобільних шляхів" Дмитро Павлов.
"Зазвичай, так буває декілька разів на рік. Асфальтове покриття деформується через перепади температури. Ми викликаємо фрезу на різні ділянки дороги у місті і зрізаємо ці "напливи". На цьому тижні синоптики прогнозують дощову погоду, яка є сприятливою для проведення ремонтних робіт на такому асфальтовому покритті. Боротися з такими деформаціями на дорозі можна декількома шляхами. Розробити таку типову схему зупинки, де в місці посадки буде, наприклад, бетонна основа і зверху буде бруківка", — розповів виконувач обов'язків директор КП УАШ Дмитро Павлов.
Вернуться назад