DataLife Engine > Новини / Актуально / Оплата проїзду > Що робити, якщо ви втратили / знайшли транспортну картку?

Що робити, якщо ви втратили / знайшли транспортну картку?


17-06-2024, 12:20. Разместил: Admin

Якщо ваша транспортна картка старого чи нового зразка була втрачена або пошкоджена, її можна відновити. Для цього зверніться до карткового центру за адресою: м. Житомир, вул. Театральна, 13 (пн-пт з 08:00 до 18:00, тел. 0730631100). Втрачену картку буде заблоковано, а залишок коштів переведено на нову.

Відновленню підлягають як пільгові (транспортні та картки житомирянина), так і громадські, учнівські та студентські картки. Для неперсоніфікованих карток необхідно надати додаткову інформацію, наприклад, чеки на поповнення картки, інформація по поїздках, обов'язково номер картки. Якщо картка персоніфікована, при собі необхідно мати: документ, який посвідчує особу та документ, який надає право на пільговий проїзд.

Просимо звернути увагу, що вартість нової картки, у разі втрати попередньої, для всіх категорій громадян складає 80 гривень.

Після відновлення транспортної картки стара картка буде заблокована і не придатна для використання в транспорті.

Що робити якщо ви знайшли чужу транспортну картку:

- Принести до карткового центру за адресою: м. Житомир, вул. Театральна, 13 (пн-пт з 08:00 до 18:00);
- Зателефонувати на гарячу лінію City Card за номером: 073 063 11 00.
Вернуться назад